logo
امروز : چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۰۸۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول صندوق کار‌آفرینی خدابنده عنوان کرد:

پرداخت ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در خدابنده

پرداخت-۶۳-میلیارد-تومان-تسهیلات-اشتغال‌زایی-در-خدابنده
مسئول صندوق کار‌آفرینی خدابنده گفت: ۲۸۵ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۶۳ میلیارد تومان در خدابنده پرداخت شد.

ربابه کتابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید خدابنده نقش مهم و جدیدی را در زمینه حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید خدابنده قصد دارد به کسب و کارهای کوچک بازار محور که به خدمات بانکی سنتی دسترسی ندارد، حمایت‌های مالی و مشاوره‌ای ارائه دهد افزود: صندوق کارآفرینی امید خدابنده (مهر امام رضا (ع) سابق) تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کامل حمایتی در کشور است که در دو زمینه تامین مالی خرد و حمایت از کسب و کارهای خرد به صورت کاملاً تخصصی فعالیت می‌کند.

مسئول صندوق کار‌آفرینی امید شهرستان خدابنده ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید با ایجاد بیش از هزاران فرصت شغلی توانسته کمک خوبی به ارتقاء کارآفرینی در سطح شهرستان خدابنده انجام دهد.

کتابی گفت: ۲۸۵ فقره به تعداد ۳۴۲ نفر به میزان ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در خدابنده پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه طبق تبصره ۱۸، به تعداد ۲۱۰ نفر به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید خدابنده در سطح کشوری رتبه اول را در پرداخت تسهیلات کسب کرده است.

مسئول صندوق کار‌آفرینی شهرستان خدابنده در ادامه به اهدافی که انتظار می‌رود در این صندوق به وجود آید و به ثمر بنشیند اشاره کرد و گفت: ایجاد انگیزه کار‌آفرینی و اشتغال در کشور به‌ویژه جوانان جویای کار و کمک به رفع مشکلات و معضلات اجتماعی با حمایت از کار‌آفرینان اجتماعی از جمله اهداف صندوق کار‌آفرینی امید است.

وی افزود: ایجاد تعامل و همکاری بیش‌تر بین دستگاه‌های مسئول و متولی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، انتقال تجارب موفق در حوزه کارآفرینی اجتماعی، افزایش سهم کارآفرینان اجتماعی در فعالیت‌های بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور از دیگر اهداف صندوق کار‌آفرینی امید است.

کتابی ادامه داد: ترغیب و تشویق کارآفرینان اجتماعی جهت ایجاد و گسترش بازارهای جدید با محوریت تولیدات کسب و کارهای خانگی ،خرد و کوچک بومی، معرفی کسب و کارهای مرتبط با کارآفرینی اجتماعی به منظور جذب سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی یا توسعه کسب و کارها، شناسایی و ارج نهادن به شایستگی‌های کارآفرینان اجتماعی و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های آنان در زمینه کسب و کار‌، کار‌آفرینی و رفع معضلات اجتماعی، جهت‌دهی ایده‌های کاربردی در حوزه کسب و کار، طرح‌های خلاقانه و بهره‌گیری اثربخش از اهداف صندوق کار‌آفرینی امید است.

وی اضافه کرد: به‌ علت تخصیص نیافتن اعتبارات در سال جدید فعلا پرداختی نداشتیم و از محل اعتبارات سال گذشته به میزان ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سال جاری تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر